Velkommen til Husøy Sjø Speidergruppe!

Hos oss får du muligheten til å utforske livet på vannet og i skogen i tillegg til sosialt samvær og engasjement på møtene. Vi lærer om trygg ferdsel på sjøen og på land. Vi lærer praktiske ferdigheter og drar på turer hele året. Uten tur og friluftsliv blir det ikke speiding! De største bruker båter om sommeren, alle bruker kanoer innimellom og er det skiføre bruker vi kanskje ski. Vi er en engasjert og eventyrlysten gruppe som liker å være på tur, og vi tar imot nye medlemmer som vil lære og vokse sammen med oss.

For å bli med, fyll ut innmeldingsskjemaet nedenfor. Når vi har mottatt informasjonen din, vil vi ta kontakt for å gi deg all nødvendig informasjon om hva du trenger for å komme i gang som speider.

Du kan være prøvemedlem i 30 dager og vil da være dekket av vår kollektive ulykkesforsikring, selv om ikke kontingenten er betalt.

Det er ikke nødvendig å legge inn mobilnummer og e-post for de yngste, men vi må ha mulighet til å kontakte minst en foresatt med beskjeder på e-post og tlf.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen om bord i vår speiderfamilie!