Økonomisk Støtte for Medlemskontingent og Deltakeravgift

Har du eller din familie utfordringer med å dekke kostnadene for medlemskontingent eller deltakeravgift? Vi ønsker at alle skal ha muligheten til å delta i våre aktiviteter, uavhengig av økonomisk situasjon. Derfor ønsker vi å informere om støtteordninger som kan hjelpe:

For innbyggere i Færder kommune:
Færder kommune tilbyr økonomisk støtte gjennom Færder Fritidskasse. Dette er en ordning som sikter mot å gjøre fritidsaktiviteter mer tilgjengelige for barn og unge som lever i familier med begrensede økonomiske ressurser. For mer informasjon og søknadsskjema, besøk Færder Fritidskasse.

For innbyggere i Tønsberg kommune:
Tønsberg kommune har en lignende ordning kalt Friskus. Friskus-ordningen er designet for å støtte barn og unge slik at de kan delta i ulike kultur- og fritidsaktiviteter. For detaljer om hvordan du kan søke om støtte, besøk Tønsberg kommunes Friskus-side.

Vi oppfordrer alle som føler at økonomien hindrer deltakelse i aktiviteter, til å benytte seg av disse støtteordningene. Det er viktig for oss at alle har mulighet til å være en del av vårt fellesskap. Hvis du har spørsmål eller trenger veiledning i søknadsprosessen, ikke nøl med å kontakte oss.