Uke 23, torsdag 2.juni
Småspeiderflokken (3.-4. klasse) møter sør for fotballbanen fra 18.00-20.00
Stifinnerne (5.-7. klasse) møter på Brygga ved Borge hotell kl 18.00-20.00!
Vandrerne (U-skolen) møter på Brygga ved Borge Hotell 18.00-20.00!
Småspeiderne (3. og 4. klasse) Møter ved volleyballbanen sør for fotballbanene. Vi skal avslutning ved Sjøgarden, ta gjerne på gummistøvler. OBS møtet varer til 20.00 denne dagen.
Stifinnerne (5-7 klasse) og Vandrerne (8-10 klasse) møter på Brygga ved Borge 18.00-20.00. Uteklær og redningsvest.
Rovere og ledere møter til kveldsmat og vårmøte kl 20.30 på Allhuset.
***********************
Samhold og vennskap vokser med felles opplevelser.
Speiding er trening i beredskap, du blir beredt ved å trene på å klare deg selv under enkle forhold! Møtene gjør deg forberedt(trening), turene er praksis(«kamp»). Husk å komme på møtene slik at patruljen blir samlet. Husk at du bare blir god til noe hvis du møter på trening.
- Vi ønsker at speiderne legger igjen mobiltelefonene hjemme på møter og turer.
- Må du ha den med, be om at den blir oppbevart av en leder mens møtet/turen varer.
Vi har en Facebook side der vi legger ut bilder og andre (u)nyttige ting, søk oss opp og be om å bli medlem https://www.facebook.com/groups/113176024258/
Hva skjedde i uke 22?
- Flokken padlet kano og jobbet med idrettsmerket.
- Troppen jobbet med å få ut båtene.
- Vi ønsket velkommen til ny rover.
- Anders og Henning var på årsmøte og dugnad som representanter for Guribo.
- Lipos Kyria fikk opp riggen med med noen få ledere og heldigvis noen eksterne hjelpere. Mange timers dugnad for noen få denne helgen, vi takker og bukker!