Uke 12 – torsdag

18 mars, 2024 av kristinoilo

Vi ønsker alle en god påske!

Klikk for å lese mer om ukas møter.

SMÅSPEIDERFLOKKEN 3. OG 4. KLASSE

Møtes ved PÅ OVERSIDEN av Allaktivitetshuset, torsdag kl 18.00 – 19.15.

TROPPEN (5.-10 KLASSE)

5.-10. klasse møter ned ved hallene ved Allhuset 18.00-19.30. Denne gangen skal vi ha patruljemøter ute med bål og matlaging.
Husk speiderkniv!
**********
ALLE SOM KJØRER BES OM Å SETTE AV SPEIDERNE OPPE VED KIRKEN, PARKERINGSPLASSEN BLIR FORT FULL OG TRAFIKKFARLIG.
Vi minner om at rammen om å lære ferdigheter og å klare seg selv i speideren er friluftsliv og turer. Pass på at du har på gode klær og husk at å være med på tur er det sentrale i speiderlivet. Lederne setter av mye tid og forbereder seg for gode opplegg. Gode vennskap oppstår når man klarer gleder, motgang og vansker sammen. Praktiske ferdigheter læres best på tur. Samhold og vennskap vokser med felles opplevelser.
  • Vi ønsker at speiderne legger igjen mobiltelefonene hjemme på møter og turer.
  • Må du ha den med, be om at den blir oppbevart av en leder mens møtet/turen varer.

Vi har en Facebook side der vi legger ut bilder og andre (u)nyttige ting, søk oss opp og be om å bli medlem https://www.facebook.com/groups/113176024258/

Hva skjedde i uke 11?

• Småspeiderne spikket og laget påskepynt. Det som ikke ble tørt hentes torsdag.
  • Troppen ryddet etter turen, reparerte telt og sydde merker på speiderskjortene.